augusti 28, 2007

Fejsbuck igen, och dvd

Nu är det mycket snack om kändisar som blir utsatta för identitetsstöld på fejsbuck.

Jag blev identitetsbestulen på Lunarstorm förra året. Det tog bara ett par dagar innan bedragaren åkte fast, och hn hann inte ställa till men någon skada. Därför är jag inte särskilt rädd för att råka ut för samma sak igen. Det jag inte begriper är varför folk bluffar, när de vet att de kommer bli ägda.

Jag leker med en tanke, nämligen att registrera mig på lite olika communities, bete mig riktigt fult mot folk jag inte gillar (ja, det finns faktiskt några såna) och sen när jag blir varnad säga "nä, det var inte jag!" men det är nog bäst att låta bli.

När det gäller mitt fejsbuck-konto (som är äkta och seriöst) så addar jag just nu bara människor som jag träffat i verkliga livet. Ni andra är varmt välkomna att skriva epost eller bloggkommentarer.

DVD? Jag har inte hört några planer för att ge ut säsong 2 på DVD, men man kan ju alltid leka sjörövare.

Inga kommentarer: